Romani 8;28. De altă parte, ştim că toate lucrurile lucrează….

Cantarea Cantarilor 2;1.

   Sunt un Trandafir din Saron….

f43bd-picture1bibliacutrandafir

Romani 8;28. De altă parte, ştim că toate lucrurile lucrează împreună spre binele celorce iubesc pe Dumnezeu, şi anume, spre binele celorce sînt chemaţi după planul Său.

         Un verset In care multi dintre noi poate ne incadram.Ap, Pavel parca ar vrea sa spuna; Noi stim multe dar nu le aplicam In viata noastra.Stim ca, atunci cand am primit darul credintei am fost mantuiti.Dar Apostolul scoate In evidenta aceste cuvinte care sunt de un real folos pentru noi care suntem mantuiti si care ne bucuram de aceasta mantuire data de Dumnezeul nostru In dar.Si vom vedea mai jos ca acest dar nu a fost dat la voia Intamplari, sau, cum spun unii ca si ei cred. Si mai mult afirma ca, vin la Hristos cand decid ei. Cel putin asa am auzit pe unii din acestia.Ce vom vedea mai jos Anume;De altă parte, Daca stim aceste amanunte trebuia sa stim si ce citim ca,mai avem un lucru de mare importanta de al cunoste, de al sti.Aceste cuvinte ne pot ajuta sa Intelegem ceva mai mult.De altă parte, ne arata ca ştim că toate lucrurile lucrează împreună.

         Ce vor lucra aceste toate lucruri In viata celui rascumparat acum dupa ce a fost mantuit? Nu este niciun lucru dar apsolut niciunul care sa vina In viata noastra la voia Intamplari. Chiar daca nu Intelegem deoacamdata cand vin.Si deseori ne miram chiar dece au venit unul sau altul asa pe neasteptate.Dar daca suntem ancorati In Domnul Hristos, In Cuvant, atunci suntem linistiti.Dece suntem linistiti? Din pricina Increderi pe care ne-o da Credinta care ne aduce acea stare de liniste stiind ca; Avem de aface cu Dumnezeu care este Tatal nostru care stie apsolut tot ce este In vietile noastre.Ca oameni ne este tare greu sa putem realiza;că toate lucrurile lucrează împreună.Fara Indoiala ca ele lucreaza. Adica nu vin si stau ne lucratoare In viata noastra.Dumnezeul nostru le Ingaduie, nu le trimite. Trebuie sa luam bine seama la felul de cum lucreaza Dumnezeu cu Copiii Lui. Ce scop are de le Ingaduie.

         Cineva Intr-o Imprejurare mi-a spus;Ce asta a fost voia lui Dumnezeu? Era  vorba de o Imprejurare trista, dureroasa din viata unui Frate.Si mi-a spus cu un ton In care puteai sa opservi nu numai In vorbire dar si pe fata lui, un grad de nervozitate la adresa lui Dumnezeu. Am stat si l-am ascultat, apoi i-am dat raspunsul pe care l-am gasit de cuvinta. Negresit  din Cuvant.Pentruca la astfel de oameni nu poti sa le aduci argumente doveditoare decat din Cuvant.Spuneam cu alta ocazie ca; In fata Cuvantului oricare am fi noi si oricata teologie am sti, In fata acestui Cuvant sfant trebuie sa amutim. Adica sa nu ne dam noi cu parerea In afara de ce sta scris. Si iata ce i-am spus acelei persoane care se crede credincios.I-am adus Inainte situatia lui Iov.Cum a Ingaduit Dumnezeu. Nu ca a avut In vedere sa Il pedepseasca pe Iov In felul acela, si In niciun fel. Ci numai ca;Dumnezeu a Ingaduit acea situatie In viata lui Iov. Care personal Inteleg ca a fost si el luat prin suprindere ca si noi toti. Iov cunostea ce relatie avea cu Dumnezeu.Si totusi iata ca; L-a luat asa cum am spus prin suprindere.

         Este una sa Intelegem ca avem de aface cu un Dumnezeu pe care In ultima instanta Il si chemam Tatal nostru si ca El, ne vrea raul sau sa ne treaca prin situatii grele In viata.Si este cu totul alta sa Intelegem ca;Dumnezeu Ingaduie In viata noastra ca Copii ai Lui astfel de situatii pentru disciplinarea noastra.Iov nu a fost disciplinat. Ci din potriva Dumnezeu s-a laudat cu Iov.Asa citim ,Iov 1;8. Si 2;3.Apoi, vedem cum au lucrat la Iov toate aceste lucruri.Si unii din noi poate am expiermentat acest fel al lui Dumnezeu Tatal nostru de a lucra.Aceste lucruri ne arata Cuvantul ca; lucreaza Impreuna. Cu alte cuvinte, Dumnezeu le aranjaza de asa maniera ca sa lucreze;spre binele celorce iubesc pe Dumnezeu, Vedem deci, ca avem deaface cu un altfel de Dumnezeu pe care lumea nu-L cunoaste.Spuneam cu alta ocazie ca; Lumea au dumnezeiii lor pe care Ii slujesc. Si cand vin pese ei situatii grele atunci dispera.

         Nu tot asa se Intampla cu cei care au pe Dumnezeul cel viu si adevarat.Pe Dumnezul care i-a nascut din nou.Spun asta din propia expierenta a vieti mele.Personal Inteleg ca;Dumnezeu ne vrea In totdeauna binele.Nu stiu care tata ar vrea ca copilul lui sa sufere.Cu atat mai mult Dumnezul Nostru al celor nascuti din nou.Iata avem cuvintele Domnului Isus cu privire la un tata pamantesc si Tatal nostru ceresc; Luca 11;33 si Matei 7;11. Cuvantul aduce Inaintea noastra un amanunt specific anume;celor ce iubesc pe Dumnezeu, Daca suntem unii ca cel de care am amintit mai sus, sa nu ne asteptam ca; In situatii grele vom avea pace, liniste.Dece? Este simplu. Cand vi cu o astfel de atitudine faci dovada ca; Tu nu-L iubesti pe Dumnezeu. Si Cuvantul ne aduce un alt amanunt specific pe care cei mai multi care se numesc credinciosi Il ignora cu desavarsire.

         Iata ce ne spune In continuare versetul;Si anume;Acest cuvant anume nu lasa nici-o umbra de Indoiala sau de a comenta fiecare In felul lui cum gandeste.Spuneam cu alta ocazie ca: Orce citim din Cuvant trebuie sa fie In armonie cu Intreaga Scriptura pe acelasi subiect. Si aduceam In atentie planul lui Dumnezeu de mantuire anume; Cum Il aplica si cui Il aplica Dumnezeu. Sund destul de constient ca sunt cei mai multi care nu pot Intelege acesta parte dela urma a versetului.Cineva mi-a spus cu un ton de reprosi Intr-o discutie care am avu-o pe marginea unor aberatii aduse In atentie de un oarecare. Ce crezi spunea el ca esti infailibil? Nu, nu eu sunt infailibil ci versetele pe care le-am adus In atentie nu suporta amendament dela felul decum ne-au foast lasate scris In Cuvant.Iata cum lucreaza toate lucrurile si pentru cine lucreaza ele. spre binele celor ce sînt chemaţi după planul Său.

         Personal Inteleg ca nu lucreaza spre binele celor care se numesc ei crestin si care spun ca;Eu l-am primit pe Hristos. Sau am venit la Hristos.Apoi, tot timpul sunt nemultumiti.Am vazut din acestia deaceia fac aceasta afirmatie.Nu, omul oricare ar fi el, trebuie sa fie chemat, apoi directat de Dumnezeu catre Fiul Sau. Asa citim In evangelia dupa Ioan;6;44. Nimeni nu poate veni la Mine, dacă nu-l atrage Tatăl, care M-a trimes; şi Eu îl voi învia în ziua de apoi. Domnul Isus care primeste tot ceia ce Tatal ii da,  aduce In atentie o garantie acestora pe care Tatal Ii da Fiului. Garantie de ne tagaduit ca anume; Eu îl voi învia în ziua de apoi.Cine vor fi aceia care vor fi directati la Domnul Isus? Ioan 6;37. Tot ce-Mi dă Tatăl, va ajunge la Mine;….Am Incercat sa spun cate-va ganduri cu privire la cei ce sunt binecuvantati as zice de aceste lucruri Ingaduite de Dumnezeu In vietile lor.Dar care lucreaza Impreuna spre binele celor ce sînt chemaţi după planul Său. Sunt multi care spun ca sunt credinciosi dar In a caror viata nu se vede transformarea pe care o produce acest Fenomen divin al nasteri din nou.

John Balarie

Los Angeles California!

 

About john Fischer

By his grace I am child of God..Seeing that,I am save for ever. Prin harul lui Dumnezeu sunt un copil al Lui.Spunind asta,sunt mintuit(salvat)pe veci. Prin acest blog doresc sa impartasesc cu fratiii si surorile mele de pretutindeni, din cind in cind citeva ginduri din Cuvintul scump al lui Dumnezeu!Cuvint care ni-l prezinta pe Domnul Hristos ca Mintuitor al celor rascumparati.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment